BE MEDIA

Agencja reklamowa

Блог

CZARUJĄCA KAMPANIA BOŻONARODZENIOWA PRINTEMPS W PARYŻU

W grudniu na paryskim bulwarze Haussmanna panuje zwykle wielkie poruszenie. Za winną tego stanu można by uznać przedświąteczną gorączkę, która zwykle ściąga do sklepów tłumy. W Paryskim domu mody Printemps kolejki ustawiają się jednak nie tylko do kas.

Grudniowe show

Ruchome, bożonarodzeniowe witryny to nieodłączny element świątecznych kampanii paryskich domów handlowych. To bardzo kosztowna forma promocji. Wymaga zaangażowania licznego grona specjalistów: grafików, scenografów, ilustratorów. Każdemu oficjalnemu otwarciu zawsze towarzyszy też znana osobowość (w tym roku była to Kate Winslet). Zainteresowanie, jakie wzbudzają witryny warte jest jednak wszystkich włożonych w nie funduszy. Dzieci, które z takim zapałem przyglądają się marionetkom nie znają jeszcze marek, jakie patronują poszczególnym wystawom, ale widząc tancerki ubrane w szpilki od Louboutina lub misie w kratę Burbery zaznajamiają się z ikonicznymi produktami tych firm. Poza tym maluchy nie przychodzą  do Printemps same. Skoro ich opiekunowie zdecydowali się już na wizytę w galerii, dlaczego nie mieliby przy okazji zrobić zakupów?

https://www.youtube.com/watch?v=LHCHkf-PCIM

Witryny Printemps 2015

Printemps obchodzi w tym roku swoje 150 urodziny. To jeden z najstarszych paryskich domów handlowych zbudowany w 1865 r. Zapewne to właśnie okrągła rocznica powstania galerii wpłynęła na wyjątkowość tegorocznej kampanii. Witryny Printemps budzą bowiem znacznie większe zainteresowanie niż te w Galerii Lafayette (tu pojawiły się nawiązujące do premiery kolejnej części gwiezdnych wojen roboty) i BHV Marais (całość utrzymana w brytyjskim stylu). Twórcom witryn Printemps udało się wyczarować ujmującą, bożonarodzeniową atmosferę, która doskonale wpasowała się w klimat secesyjnego domu handlowego. Wielkim plusem tegorocznego show jest też jego spójna narracja. Każda z witryn opowiada fragment historii o wróżce Printemps (z fr. wiosna), która z niecierpliwością wyczekiwała świąt Bożego Narodzenia. Jej animowaną wersję można obejrzeć na oficjalnej stronie internetowej Printemps.

https://www.youtube.com/watch?v=EyY27pulCwE

Na witrynach możemy podziwiać różne epizody tej historii: ruchomy mechanizm zegarowy (Longines), ślizgających się na łyżwach mieszkańców zaczarowanej góry (Evian), różany balet (Lancome), zimowy Paryż (Sonia Rykiel), taneczny spektakl (Christian Louboutin),  fabrykę zabawek (Burbery) i magiczną karuzelę (Longines, jako jedyna marka patronuje dwóm witrynom). W centralnym oknie wystawowym pojawia się wróżka Printemps wraz ze wszystkimi bohaterami bajki.

j

Wiosna na Boże Narodzenie?

Gdy znamy już kontekst kampanii nie dziwi już nas kwiatowa girlanda od strony bulwaru Haussmanna, ani bukiety kwiatów umieszczone na grudniowych materiałach promocyjnych. Efekty 3D na witrynach, stworzony specjalnie na cele kampanii film, widowiskowa iluminacja – o tych urodzinach z pewnością szybko nie zapomnimy. Bajkowa atmosfera nie powstała tu jednak bez powodu. Jubilat z pewnością liczy na rewanż zaproszonych gości. Tych mniej rozrzutnych rozpieszcza kwiatowymi dekoracjami i oczarowuje rajską muzyką. Po pewnym czasie nawet zatwardziali skąpcy zapominają o uciekających z portfela banknotach.

https://www.youtube.com/watch?v=bOYH9TwIUE4

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital