BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

Reklamo, ratuj, rzucają mięsem…

Reklama na ekranach LCD w autobusie

Montaż nośników LCD w komunikacji miejskiej to pomysł trafiony w 10. Prezentowany content jest świetnym rozwiązaniem dla wszystkich przemieszczających się, a zwłaszcza tych pokonujących duże odległości. Z całą pewnością informacje emitowane na monitorach to idealny „czasoumilacz” w podróży. Ekrany umiejscowione w strategicznych punktach przyciągają uwagę konsumentów, a wyświetlane treści bawią i zaskakują. Najważniejsze jednak, że pozwalają odbiorcom zapamiętać markę firmy lub całą kampanię. Jako, że wśród podróżujących są  niemal wszystkie grupy społeczne i zawodowe, taka reklama ma naprawdę ogromny zakres oddziaływania. Co więcej, ma dużą rolę do spełnienia.

Przestrzeń w środkach komunikacji miejskiej to miejsce nierzadko zabrudzone. I bynajmniej, nie odnoszę tego do dbałości firmy komunikacyjnej o czystość pojazdów, lecz, niestety, do zachowań pasażerów. Papiery, łuski słonecznika czy po(d)pisane siedzenia niejednokrotnie brudzą wnętrze środków lokomocji w ujęciu dosłownym, a głośne zachowanie i nieprzyzwoite, wulgarne słownictwo dopełniają obrazu w sensie przenośnym. Może by więc poszerzyć przekaz na nośnikach o spoty edukacyjno-społeczne ściśle połączone z promocją produktu czy usługi? Nauka właściwych postaw w miejscu publicznym to świetne wyzwanie dla reklamodawców wszystkich branż i sektorów. W dobie nacisku na ochronę środowiska w wymiarze globalnym, warto by zająć się dbałością o środowisko w ujęciu jak najbardziej lokalnym.

Przeprowadzone badania i sondaże wykazały, że prawie 70% podróżujących zauważa reklamy w autobusie, tramwaju czy metrze. Zatem skala dotarcia jest ogromna. Ba, stosowana w tego typu przekazach perswazja bierna, bo przecież pasażer nie przełączy programu czy strony, przełoży się na odbiór aktywny, w tym marketing szeptany, gdy odbiorca przekaże odebraną treść innym.  Nowatorskie, a zarazem świeże i zaskakujące spojrzenie na produkt czy kontekst będzie spełniało rolę podwójnie:  rozpowszechni informacje o towarach i usługach (co wpisuje się w strategię reklamodawców) oraz odpowie na potrzeby otaczającej rzeczywistości, a więc będzie użyteczna. Tak przeprowadzona kampania z pewnością będzie efektywna i efektowna. Co więcej, przełoży się na osiągane wyniki.

Cel – fundament strategii – wyznaczony, narzędzia oraz kanały komunikacji dobierze BE MEDIA. Zachęcamy firmy, by zmierzyć się z wyzwaniem.

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital