Blue eyes media

Agencja reklamowa

Reklama w tramwajach

Reklama w tramwajach wyróżnia się pod względem zauważalności i skuteczności przekazu. Nośniki są dwustronne dzięki czemu przekaz staje się widoczny, niezależnie od tego czy zajmujemy miejsca przodem, czy tyłem do kierunku jazdy. Podczas długiej podróży odbiorca mimowolnie skupia wzrok na reklamie. W innym przypadku jego uwagę zwróci zapewne dynamiczny, kolorowy i żywy obraz, który uatrakcyjnia precyzyjnie dopasowany kontent.

t1

Reklama w tramwajach nie ogranicza się wyłącznie do nośników LCD. To także możliwość realizacji projektów niestandardowych jak np. oklejenie tramwaju, czy siedzeń wewnątrz pojazdu.Kampania może zostać wzbogacona o ramki i tabliczki reklamowe, umieszczone nad siedzeniami lub centralnie przed podróżującym na poręczach.

DLA KOGO?

Reklama w komunikacji miejskiej to jedna z nielicznych form promocji, która umożliwia dotarcie do tak zróżnicowanych grup odbiorców. Struktura kanału ma więc charakter uniwersalny, który pozawala na promocję produktów i usług z rozmaitych sektorów. Warto zaznaczyć, że transport publiczny częściej wybierany jest przez kobiety niż mężczyzn (58% vs 42%), przy czym większość podróżujących to osoby w weku 25-55 lat – głównie osoby pracujące i studenci.

t2

CO OFERUJEMY?

Oferujemy emisję kampanii reklamowych na wysokiej jakości nośnikach w tramwajach. Posiadamy największą w Polsce sieć ekranów w transporcie publicznym, dając tym samym możliwość łatwego dopasowania zasięgu kampanii.  Zależnie od potrzeb i oczekiwań klienta dostosujemy czas emisji i częstotliwość wyświetlania spotu, a w przypadku jego braku zaprojektujemy nową kreację. Podejmując z nami współpracę otrzymujesz gwarancję:

  • skuteczności
  • precyzyjnego dotarcia
  • oszczędności
  • wysokiej jakości usług
  • indywidualnego podejścia

 

CO ZYSKUJESZ?

  • dotarcie do ogromnej grupy odbiorców
  • wysoką efektywność niedużym kosztem eksploatacji
  • możliwość realizacji kampanii na terenie całego kraju
  • reklamę z wykorzystaniem przykuwającego uwagę, dynamicznego i żywego medium
  • doskonale dopasowane medium do odbiorcy
  • całkowity zwrot kosztów – inwestycja wraca z profitem
  • większą rozpoznawalność produktu/marki

 

be modern be creative be digital