BE MEDIA

Agencja reklamowa

Komunikacja miejska

Czy wiesz, że rocznie w Polsce autobusami, tramwajami i metrem porusza się ok. 4 miliardów ludzi? Niewątpliwym atutem reklamy w komunikacji miejskiej jest więc szeroki zasięg kampanii, której dzienne dotarcie może sięgać nawet do 3 mln. osób.

Ekrany LCD w transporcie publicznym idealnym nośnikiem reklamowym

Średni czas jaki codziennie spędzamy w komunikacji miejskiej to 40 minut. W dużych zakorkowanych miastach czas podróży może się  wydłużyć dwukrotnie. Ekrany LCD umieszczane we wnętrzach pojazdów transportu publicznego sprawiają, że droga staje się mniej monotonna. Możemy  śledzić aktualności kulturalne, nowinki z życia miasta i poznać bieżący repertuar kin. Treściom informacyjnym towarzyszą też krótkie spoty reklamowe. Ich emisja jest znacznie tańsza niż reklama telewizyjna, a płynące z niej korzyści mogą Cię zaskoczyć.

Reklama w transporcie publicznym – dlaczego warto w nią zainwestować?

Podstawowym problemem z jakim mierzy się każdy reklamodawca jest niechęć konsumentów do reklam. Unikamy ich, jeśli tylko mamy taką możliwość. W czasie bloku reklamowego w telewizji wychodzimy, aby zrobić sobie herbatę, radio łatwo jest ściszyć, a w Internecie można ustawić wtyczkę blokującą reklamy.

Stojąc w zatłoczonym autobusie lub tramwaju nie mamy takich możliwości. Ekran bardzo trudno jest zignorować zwłaszcza, gdy duża ilość pasażerów uniemożliwia nam wyjęcie książki lub gazety. Poza tym reklamy są wyświetlane naprzemiennie z informacjami z życia miasta, więc pasażerowie przyglądają im się z ciekawością. Ze statystyk wynika, że 2/3 podróżujących zawsze śledzi nadawane reklamy i wiadomości.

Reklama w transporcie publicznym jest też doskonałym rozwiązaniem dla niewielkich lokalnych firm. Jej koszt nie jest duży, a skuteczność może być ogromna. Wystarczy, że powiesz nam jakim rodzajem transportu publicznego przemieszczają się Twoi klienci, a my właśnie tam wyświetlimy Twoją reklamę. Oto co możemy Ci zaoferować:

 

be modern be creative be digital