BE MEDIA

Agencja reklamowa

Blog

Cyfrowe nośniki reklamowe – krótka analiza rynku DOOH

reklama w fitness klubach

Reklama zewnętrzna i jej wpływ na funkcjonowanie współczesnego konsumenta jest obiektem zainteresowań wielu dziedzin nauki. Reklama zewnętrzna jest niemal najstarszą formą reklamy i pierwsze plakaty zewnętrzne pojawiły się w Nowym Jorku już w 1883 roku.  W ostatnich latach pojawiły się nowe trendy reklamy outdoor i nastąpiła ekspansja mediów typu digital signage, potocznie zwanymi  cyfrowymi formami reklamyproductkeysticker.comzewnętrznej. Jest to jedna z najnowocześniejszych form komunikacji, która podbija polski rynek, a w krajach Europy Zachodniej, USA oraz Azji osiągnęła masę krytyczną.

Tradycyjne statyczne znaki reklamowe zostają zastępowane płaskimi monitorami, połączonymi w sieci i kontrolowane online. W Polsce systemy digital signage zostały już zaimplementowane niemal w każdym miejscu, gdzie przebywa określona grupa celowa: transport publiczny, przychodnie lekarskie, uczelnie wyższe, lotniska, serwisy samochodowe,  galerie handlowe, supermarkety, kluby sportowe, salony piękności oraz wolne przestrzenie miejskie i drogi tranzytowe.

Digital Signange ma swoje korzenie w analizie podstawowych zachowań, gdzie człowiek instynktownie reaguje na ruch. Sieci digital signage są używane do dostarczania treści, którą dzielimy na cztery podstawowe formy przeznaczenia: reklamową, informacyjną, empiryczną oraz behawioralną. Nie ma wątpliwości, że obecnie najważniejszą i najbardziej rozwiniętą formą jest forma reklamowa oraz informacyjna. W Polsce ze względu na rozdrobniony rynek właścicielski, brak jednolitych standardów oraz formatów powstała Agencja Reklamowa BE Media, która podjęła próbę konsolidacji rynku mediów jako niezależny podmiot, który wprowadził  określone standardy przy zakupie, sprzedaży oraz planowaniu mediów. Na dzień dzisiejszy Agencja Reklamowa BE Media jako  wyspecjalizowany niezależny podmiot posiada bogatą ofertę mediów, autorskie badania, case study projektów, ogromną wiedzę  oraz tysiące zrealizowanych projektów, które pokazują kierunek rozwoju rynku.

Przy współpracy Agencji Reklamowej BE Media  powstała pierwsza w Polsce praca magisterska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach na temat reklamy Digital Out of Home.  Zainteresowanie tematyką digital signage, świeże poglądy oraz emocje, które budzą te media mają swoje odzwierciedlenie w realizowanych kampaniach oraz w media planach, w których znajduje się coraz więcej miejsca. Tym bardziejproductkeystickertak ważne jest wspieranie każdego słowa oraz pracy naukowej, ponieważ jest to pewnego rodzaju odpowiedzialność za ten rynek.

 

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

 

 

be modern be creative be digital