Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 2

Jak ocenić pracę agencji reklamowej?  ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Jak ocenić pracę agencji reklamowej? ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Współpraca z agencją reklamową to współpraca długoterminowa. Każda z nich obejmuje pewien wachlarz działań, który jest ustalany na samym początku. Klienci oczekują, że agencja reklamowa spełni wszystkie ich oczekiwania i że będą zadowoleni ze współpracy. Tylko jak ocenić pracę agencji reklamowej, jeśli sam nie znasz się na marketingu? Oto 5 punktów, dzięki którym w prosty sposób ocenisz współpracę z agencją.

Etyka w reklamie: jak tworzyć odpowiedzialne i transparentne kampanie reklamowe?

Etyka w reklamie: jak tworzyć odpowiedzialne i transparentne kampanie reklamowe?

Każda reklama jest przekazem informacyjnym, ale nie każdy przekaz informacyjny jest reklamą. To rozróżnienie jest istotnie ważne przy tworzeniu kampanii reklamowych. W czasach, gdy świadomość konsumentów jest bardzo duża, tworzenie transparentnych i odpowiedzialnych kampanii powinno być celem każdej firmy, której celem jest sprzedaż towarów i usług. O czym należy pamiętać, aby przekaz reklamowy był etyczny?

Jak efektywnie promować markę, wykorzystując nośniki reklamy zewnętrznej w połączeniu z social media?!

Jak efektywnie promować markę, wykorzystując nośniki reklamy zewnętrznej w połączeniu z social media?!

Marketing musi podążać za trendami. Jeśli w trendzie będą media społecznościowe, to firmy absolutnie nie powinny ich ignorować. Social media są bardzo silnym medium reklamowym, bowiem są uważane za wiarygodne. Ale może być ono jeszcze wzmocnione poprzez połączenie kampanii w mediach społecznościowych z nośnikami OOH. Jak to zrobić, aby kampania byłe efektywna? Oto nasze podpowiedzi.

🌹Wiosna -ach to ty! Co najchętniej reklamuje się wiosną?

🌹Wiosna -ach to ty! Co najchętniej reklamuje się wiosną?

Po wielu długich, zimnych i ciemnych miesiącach w końcu nadchodzi w Polsce długo wyczekiwana wiosna! A wraz z nią nastroje w społeczeństwie jakby bardziej optymistyczne. To czas, kiedy ludzie budzą się z zimowego letargu i postanawiają „odświeżyć” siebie i swoje otoczenie. Co w takim razie najlepiej reklamować wiosną, aby kampania była skuteczna i zwróciła uwagę klientów? Oto nasze podpowiedzi dla kilku branż.

Reklama w czasach kryzysu: Jak dostosować strategie reklamowe do trudnych czasów?!

Reklama w czasach kryzysu: Jak dostosować strategie reklamowe do trudnych czasów?!

W ciągu ostatnich kilku lat ludzie na całym świecie zostali wystawieni na ciężką próbę. Pandemia Covid-19, a później wybuch wojny na Ukrainie przyczyniły się do zaburzenia harmonii w spokojnym świecie oraz powstania licznych kryzysów. W ich obliczu wiele firm nie wiedziało, jak się zachować, co dalej robić. Jednak każda z nich powinna być przygotowana na działanie także w kryzysie. W tym artykule zawarliśmy nasze rady dotyczące tego, jak należy działać w obliczu kryzysu i jakie działania są dobrze postrzegane przez konsumentów.

Reklama natywna: Jak tworzyć treści reklamowe, które płynnie integrują się z otoczeniem?!

Reklama natywna: Jak tworzyć treści reklamowe, które płynnie integrują się z otoczeniem?!

Reklama natywna – zgodnie z definicją powtarzaną przez wszystkich specjalistów od marketingu – to nieinwazyjna forma reklamy, która stanowi integralną część treści medialnych. Ale co to dokładnie znaczy? Wytłumaczymy to na najlepszym istniejącym przykładzie… David Ogilvy, którego uznaje się za twórcę copywritingu oraz reklamy, stworzył pierwszą reklamę natywną dla marki Guinness. Producent piwa zlecił mu stworzenie reklamy do gazety, która spowoduje, że ludzie zaczną dobrze kojarzyć markę.