Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 14
Reklama pomaga gospodarce
Nikt nie ma wątpliwości, że koronawirus odcisnął swoje piętno w historii. Czas „epidemiczny” to nowy czas dla wszystkich Polaków, gdzie wielu zadaje sobie pytanie jak będzie wyglądał świat, gdy będzie już po wszystkim. Ludzie tęsknią za typową (banalną) codziennością: zatłoczoną, głośną i … otoczoną barwnymi reklamami. Reklama to komunikacja, a komunikować się jest zachowaniem ludzkim i potrzebnym, zwłaszcza w trudnym czasie.
Promocja miast i regionów, wspierajmy lokalne biznesy!
Wspieraj polski rynek! Kupuj polskie towary! Spędź wakacje w Polsce! Stawiaj na Polskę! – takie i inne hasła przekazywane są między Polakami coraz częściej. Powodem oczywiście jest pandemia wywołana przez COVID-19 i jej widoczne skutki w polskiej branży hotelarsko-turystycznej i gastronomiczno-usługowej.
Kampania informacyjna dla Uniwersytetu Coventry w Polsce
Kampania reklamowa dla Coventry University Wroclaw jest dla BE Media bardzo ciekawym projektem. Strategię działań reklamowych stworzyliśmy wspólnie z Klientem. Cały projekt to również odpowiedzialność jako, że jeden z najlepszych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii rozpoczyna działalność w Polsce. Poświęciliśmy przedsięwzięciu wiele uwagi i serca, aby stworzyć media plan zasięgowy z dotarciem do wybranych grup zainteresowanych edukacją.
Super Bowl 2020
Super Bowl w Stanach Zjednoczonych jak co roku dostarcza dreszczyku ekscytacji i oczekiwania. To najgłośniejsza impreza sportowa dla fanów i nie fanów sportu. O zawrót głowy w tym dniu przyprawiają nie tylko wskaźniki oglądalności, ale z nóg zwalają też kwoty za spoty reklamowe nadawane w przerwach meczu.
Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów
Reklama powinna być rozliczana z najwyższych standardów odpowiedzialności. Jednak jak uznać ją za społecznie odpowiedzialną? Przede wszystkim i co najważniejsze reklamy będące przedmiotem kampanii muszą być zgodne ze standardami etycznymi, a to oznacza, że bez względu na tematykę, reklamy nie mogą wprowadzać odbiorców w błąd.
Cyfrowe osobliwości z nowojorskiego Times Square
ROI czy ROO za billboard wart 3 mln dolarów miesięcznie? Gdyby ktoś zapytał czym się wyróżnia nowojorski Times Square, bez zastanowienia można by odpowiedzieć – blaskiem. I nie chodzi tu tylko o wymiar metaforyczny, gdzie ten obszar oferuje liczne atrakcje i stwarza niesamowite możliwości rozwoju. Times Square świeci blaskiem neonów w dzień i w nocy: na wysokości oka i powyżej głowy, na przystankach i witrynach sklepów, na frontowych i bocznych fasadach strzelistych budynków. Times Square to jaśniejący punkt na mapie świata, gdzie niebanalne rozwiązania przyprawiają o zdumienie i podziw.