Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy - strona 13

WSZYSTKO CO ROBIMY JEST SKONCENTROWANE NA ROZWOJU NASZYCH KLIENTÓW

WSZYSTKO CO ROBIMY JEST SKONCENTROWANE NA ROZWOJU NASZYCH KLIENTÓW

Stawiamy na efektywność działań. Tworzymy strategię, doradzamy i pomagamy na każdym etapie procesu tworzenia planu marketingowego. Dysponujemy szerokim portfolio mediów, dzięki któremu precyzyjnie opracujemy strategię w oparciu o cele. By dotrzeć do określonych przez Klienta grup docelowych, tworzymy skuteczny media plan łącząc grupy nośników reklamowych.

Reklama kształtuje społeczeństwo

Reklama kształtuje społeczeństwo

Reklama w bardzo dużym stopniu kształtuje społeczeństwo, bo wpływa na to jak ludzie postrzegają pewne rzeczy, myślą, rozumieją, działają. Z drugiej strony reklamy tworzone są zgodnie z potrzebami społeczeństwa, więc są odzwierciedleniem ich wymagań, aspiracji, dążeń i wyznawanych zasad. Można więc rzec, że reklama i społeczeństwo oddziałują na siebie na zasadzie sprzężenia zwrotnego. Jako, że czasy się zmieniają, zmienia się i reklama.

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Warto docierać z informacją w sposób naturalny

Po pandemicznej rzeczywistości nastała nowa teraźniejszość. W wielu krajach w odniesieniu do obecnego stanu  pojawiło się pojęcie „nowa normalność”. Nowa, choć w wielu przypadkach (prawie) taka sama jak sprzed lockdownu.  Coraz pewniej wychodzimy, spotykamy się, robimy zakupy. Co więcej, możemy i chcemy fizycznie pójść do lekarza, usiąść w przychodni i w oczekiwaniu na wizytę obejrzeć informacje w sieci Tv Pharma.

Ciekawe kampanie reklamowe w (po)pandemicznej rzeczywistości

Ciekawe kampanie reklamowe w (po)pandemicznej rzeczywistości

Liczne raporty wskazują, że w miarę luzowania obostrzeń związanych z kwarantanną, konsumenci coraz chętniej wychodzą z domów oraz są gotowi na wyjazdy. Co więcej, intensyfikuje się ruch uliczny, zarówno kołowy, jak i pieszy. Mimo, że rzeczywistość  wywołana przez pandemię wciąż skłania do wielu pytań (a nawet powoduje niepewność wśród firm), (reklama zewnętrzna powoli zaczyna „wracać do zdrowia”. Co prawda, zasady dotyczące reklamy i marketingu nie uległy zmianie ze względu na Covid-19, kluczowego znaczenia nabrał jednak kontekst.

Wakacje to najlepszy moment na reklamę szkół i uniwersytetów

Wakacje to najlepszy moment na reklamę szkół i uniwersytetów

W tej chwili wielu uczniów tylko czeka na wyniki egzaminów maturalnych, by złożyć dokumenty na uczelnie wyższe lub inne placówki doskonalące, które zapewniają zdobycie odpowiedniego wykształcenia czy uzyskanie kwalifikacji zawodowych. Jednak wielu przyszłych absolwentów nie ma jeszcze sprecyzowanych planów ad. dalszej edukacji. Liczna grupa wciąż zastanawia się, rozważa i czeka na bodziec zachęty ze strony instytucji edukacyjnych. Dlatego dla szkół i uniwersytetów jest to najlepszy moment, by zadbać o właściwą kampanię informacyjną, czyli właściwą reklamę.

Reklama pomaga gospodarce

Reklama pomaga gospodarce

Nikt nie ma wątpliwości, że koronawirus odcisnął swoje piętno w historii. Czas „epidemiczny” to nowy czas dla wszystkich Polaków, gdzie wielu zadaje sobie pytanie jak będzie wyglądał świat, gdy będzie już po wszystkim. Ludzie tęsknią za typową (banalną) codziennością: zatłoczoną, głośną i … otoczoną barwnymi reklamami. Reklama to komunikacja, a komunikować się jest zachowaniem ludzkim i potrzebnym, zwłaszcza w trudnym czasie.