Bmedia - ładowanieBmedia - ładowanie

Blog o reklamie - skarbnica wiedzy

Sekrety kreatywnej reklamy na autobusach

Sekrety kreatywnej reklamy na autobusach

Reklama na autobusach to jedna z najciekawszych i najbardziej skutecznych form mobilnej reklamy OOH. Pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zwiększa konwersję z kampanii, a przede wszystkim dociera precyzyjniej do grup docelowych. Ciekawie zaprojektowana kampania zostaje w pamięci odbiorców, co wpływa na lepszą rozpoznawalność marki. Reklamy na autobusach są popularne na całym świecie i jest wiele realizacji, które stały się bardzo popularne. Dlatego stworzyliśmy nasz (subiektywny) ranking najlepszych kampanii realizowanych na pojazdach transportu publicznego z całego świata.

Połączenie mediów społecznościowych z cyfrowymi nośnikami reklamy zewnętrznej odmienia współczesny krajobraz komunikacyjny

Połączenie mediów społecznościowych z cyfrowymi nośnikami reklamy zewnętrznej odmienia współczesny krajobraz komunikacyjny

Media społecznościowe cieszą się niesłabnącą popularnością wśród ich użytkowników – szczególnie pokolenia Zetek i Millenialsów. Budowanie świadomości marki, jak i przedstawianie oferty, powinno zatem odbywać się z uwzględnieniem mediów społecznościowych, bo dzięki nim zwiększysz sprzedaż swoich produktów. W tym artykule podpowiadamy, jak wykorzystać social media, aby zwiększyć konwersje i jak to połączyć z tradycyjną kampanią outdoorową.

🚌Wykorzystywanie danych o pasażerach do tworzenia bardziej spersonalizowanych kampanii reklamowych

🚌Wykorzystywanie danych o pasażerach do tworzenia bardziej spersonalizowanych kampanii reklamowych

Jeśli chcesz docierać do milionów klientów poprzez reklamę zewnętrzną, rozważ zrealizowanie kampanii w formie reklamy tranzytowej. Ta forma pozwala na znaczne zwiększenie zasięgu dzięki jej mobilności – w porównaniu do innych rodzajów OOH. Dodatkowo możesz wzmocnić jej sukces poprzez wykorzystywanie danych o pasażerach. Ale jak to zrobić?

Skuteczne pomysły na promocję miast i regionów oraz miejsc turystycznych.

Skuteczne pomysły na promocję miast i regionów oraz miejsc turystycznych.

Doświadczanie, przeżywanie i eksplorowanie nowych miejsc stało się dla wielu osób pomysłem na życie. Obecnie podróżujemy nie tylko po to, by zobaczyć te wszystkie sławne miejsca, o których tyle się mówi. Wartości w życiu się zmieniają, a firmy powinny dostosować swoją komunikację marketingową właśnie do potrzeb konsumentów. Skoro ludzie chcą podróżować, zwiedzać nowe miasta i regiony, warto im ułatwić wybór miejsc poprzez ciekawe reklamy. A te powinny być odpowiednio zlokalizowane. Oto 3 skuteczne pomysły na promocję miejsc turystycznych.

Jak marki mogą budować zaufanie w erze fake newsów ⁉️ Walka z dezinformacją!

Jak marki mogą budować zaufanie w erze fake newsów ⁉️ Walka z dezinformacją!

Fake newsy to bardzo silne zjawisko, które może zaszkodzić wizerunkowi zarówno firmy, jak i osoby publicznej. W czasach globalnej cyfryzacji i szybkiego przesyłu informacji, nieprawdziwe wiadomości docierają w zaledwie kilka sekund do potencjalnych zainteresowanych. Co w takim razie mogą zrobić marki, aby walczyć z fake marketingiem i cieszyć się niesłabnących zaufaniem konsumentów?

Jak ocenić pracę agencji reklamowej?  ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Jak ocenić pracę agencji reklamowej? ✅ 5 punktów, które warto sprawdzić przy współpracy

Współpraca z agencją reklamową to współpraca długoterminowa. Każda z nich obejmuje pewien wachlarz działań, który jest ustalany na samym początku. Klienci oczekują, że agencja reklamowa spełni wszystkie ich oczekiwania i że będą zadowoleni ze współpracy. Tylko jak ocenić pracę agencji reklamowej, jeśli sam nie znasz się na marketingu? Oto 5 punktów, dzięki którym w prosty sposób ocenisz współpracę z agencją.